Sutartį su paslaugų tiekėjais galite sudaryti prisijungus prie klientų savitarnos adresu – www.savitarna.mokijonava.lt ir užpildžius formą „Sutarties sudarymas“ arba atvykus į Vieningą klientų aptarnavimo centrą, adresu Klaipėdos g. 17, Jonava.
Norint sudaryti sutartį su paslaugų tiekėjais: UAB „Jonavos paslaugos“, UAB „Jonavos vandenys“ ir UAB „Jonavos šilumos tinklai“, Jūs turite pateikti:
Visais atvejais, kai turite klausimų dėl sąskaitų pateikimo, atsiskaitymo ir kt., galite atvykti į Vieningą klientų aptarnavimo centrą arba skambinti bendruoju tel. (+370 700) 44 877.
· Darbo laikas: I-IV 7.00-16.00, V 7.00-14.00
· Pietų laikas: I-IV 11.00-11.45, V - be pietų pertraukos
Sąskaitas už komunalines paslaugas galite apmokėti:
- Klientų savitarnoje „Moki Jonava“;
- UAB „Jonavos paslaugos“ kasose, esančiose Jonavoje: Klaipėdos g. 17, Chemikų g. 8-100 ir Kosmonautų g. 28-3; Rukloje Laumės g. 4; Upninkuose Jaunystės g. 7 ir Žeimiuose, Kauno g. 47.
- Kitose sąskaitoje nurodytose įmokų surinkimo vietose.
Jeigu prisijungus prie paskyros matote ne savo duomenis, skambinkite tel. į Vieningą klientų aptarnavimo centrą (+370 700) 44877, skambinantiems iš užsienio (+370 349) 20720 arba praneškite el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
· Darbo laikas: I-IV 7.00-16.00, V 7.00-14.00
· Pietų laikas: I-IV 11.00-11.45, V - be pietų pertraukos
Jeigu neatsimenate slaptažodžio arba, keletą kartų suvedus neteisingą slaptažodį paskyra buvo užblokuota, siūlome atnaujinti slaptažodį. Pasinaudokite funkcija „Pamiršote slaptažodį?”, esančia tituliniame puslapyje, ir įveskite savo el. pašto adresą. Nurodytu el. paštu bus atsiųsta slaptažodžio keitimo patvirtinimo nuoroda, kurią paspaudus pasikeiskite slaptažodį ir jį išsaugokite.
Pasikeitus slaptažodžiui, jungiantis prie savitarnos būtina naują slaptažodį suvesti rankiniu būdu.
Jeigu nepavyksta prisijungti prie savitarnos, susisiekite tel. (+370 700) 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Jeigu turite daugiau nei vieną administruojamą objektą, kitus galite pridėti paspaudus nuorodą „Pridėti sutartį“, esančią viršutinės ekrano dalies dešinėje pusėje (praskleidus mokėtojo duomenų lauką Vardenis, Pavardenis) ir užpildžius sutarties atpažinimo informacijos laukus.
Unikalus mokėtojo kodas klientui suteikiamas paslaugų tiekimo sutarties sudarymo metų, naudojamas įskaitant mokėjimus, formuojant sąskaitas, identifikuojant klientą jo kreipimosi metu.
Visas sąskaitas galite peržiūrėti ir atsisiųsti savitarnoje „Moki Jonava“ – „Sąskaitos ir mokėjimai“ dalyje arba kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu (+370 700) 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
· Darbo laikas: I-IV 7.00-16.00, V 7.00-14.00
· Pietų laikas: I-IV 11.00-11.45, V - be pietų pertraukos
Rekomenduojame visada mokėti prisijungus prie savo „Moki Jonava“ paskyros.
Svarbu! Negalite mokėti vietiniu pavedimu!
Mokėtina suma savitarnoje „Moki Jonava“ gali būti rodoma tol, kol mūsų nepasieks Jūsų apmokėjimo duomenys.
Mokėjimai yra įskaitomi tuomet, kai pinigai yra gaunami į mūsų įmonės atsiskaitomąją sąskaitą.
Taip, galite.
Kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu (+370 700) 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu (+370 700) 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Kiekvienam naujam klientui yra suteikiamas unikalus Mokėtojo kodas. Jeigu atlikote mokėjimą nurodydami buvusio kliento duomenis, mokėjimas bus automatiškai įskaitytas pagal pateiktą informaciją.
Kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu (+370 700) 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Įmoką galite susigrąžinti pateikę mokėjimą įrodantį dokumentą (kvitą, pavedimo kopiją) bei prašymą su nurodyta atsiskaitomąja banko sąskaita, į kurią būtų galima atlikti grąžinimą. Prašymą galite pateikti el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Mokėjimai yra įskaitomi tuomet, kai pinigai yra gaunami į mūsų įmonės atsiskaitomąją sąskaitą.
El. pašto adresu info@jonavospaslaugos.lt pateikite VĮ Registrų centro išrašą apie perregistruotą nuosavybę arba notarinę pirkimo–pardavimo sutartį.
Norėdamas gauti pažymą apie atsiskaitymą už komunalines paslaugas savininkas:
Pažymos apie atsiskaitymą už komunalines paslaugas bei renovavimą (notarui) paruošiamos per 5 darbo dienas nuo prašymo priėmimo dienos. Paslauga yra mokama.
Ne, negalite. Sąskaitas galite gauti tik vienu iš pasirinktų būdų: popierinę arba elektroninę.
Prisijungus prie klientų savitarnos „Moki Jonava“ – Viršutinės ekrano dalies dešinėje pusėje išskleiskite Vardenis Pavardenis ir pasirinkite „Paskyra“. Atlikus reikiamus veiksmus, paspauskite < Saugoti pakeitimus>.
Deklaruoti vandens skaitiklio rodmenis ir apmokėti sąskaitas galite iki einamojo mėnesio paskutinės kalendorinės dienos:
Kitose mokėjimų surinkimo vietose apmokėti sąskaitas ir deklaruoti rodmenis rekomenduojame iki einamojo mėnesio 27 d.:
Nepranešus rodmenų, suvartoto vandens kiekis apskaičiuojamas ir sąskaita suformuojama pagal kliento dvylikos mėnesių vidutinį vandens suvartojimą.
Deklaruoti vandens skaitiklių rodmenis BŪTINA kiekvieną mėnesį. Deklaruoti galite savitarnoje „Moki Jonava“ arba kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu +370 700 44877.